Pagina overzicht

Waarom een goede FAQ-pagina belangrijk is voor je website

 Waarom een goede FAQ-pagina belangrijk is voor je website.

Klanten stellen altijd de zelfde vragen, elk bedrijf kent dit. En daar verlies je als bedrijf veel tijd mee.

Een oplossing zou zijn een FAQ-pagina " Frequently Asked Questions" op de website plaatsen.

Dit biedt niets dan vordelen.

Stel de vraag

Bundel vragen vanuit Social media, luister eens bij uw klantendienst of bij de sals afdeling.

Zou hou je feeling en hou je FAQ relevant

Respecteer de volgorde die logish is 

Plaats de vragen die het meest gesteld worden eerst

Zorg voor een duidelijk opmaak

Op een FAQ moet je gemakkelijk kunnen scrollen van boven naar beneden met een duidelijk opmaak (headers, vet, cursief,...)

Info moet up to date zijn

Het is niet leuk om gedateeerde info terug te vinden op de site. Zorg dat je FAQ-pagina meegroeit met je bedrijf

Verleid Google

Goed geplaatst content met veel kernwoorden, de beste combinatie om goed te scoren bij zoekmachines

Gebruik in je FAQ-pagina woorden en kerntermen die klanten gebruiken om uw bedrijf op te sporen.

 

 

Is je FAQ in orde ? heb je hulp nodig ? Hoe je alles juist moet uitvoeren , dat kan je vragen aan ons

 

Softnet zal het nodig doen, en u binnen de 24u. contacteren met een oplossing

Naam:
E-mailadres:
Telefoon:
Uw bericht:
Spamfilter:

 

 

0
0
0
s2sdefault

Volg ons op Facebook 

Click hier om even te gaan kijken op facebook.

Facebook Softnet

Nieuws Softnet

Servicepakketen

Bezoekadres

Heel simpel, wij bellen u !

Tel.:
-
  • Schutterstraat 22, B 2370 Arendonk
  • + 32 474 24 31 18